Mijn Klacht:
Ik heb een fiets via AH gekocht 30.3. Het zou binnen 14 dagen afgeleverd. Die kwam 6 weken later en is kapot. Ik stuurde bericht naar FSN, die is verantwoordelijk van garantie, nu na anderhalf week hebben ze steeds niet een antwoord gegeven. Ik heb gebeld en hun antwoord is dat ze zullen op hun tijd een antwoord geven! Heeft AH helemaal niet gecontroleerd met wie ze gaan zaken doen? Wat moet ik doen?
Gewenste Oplossing:
AH neemt contact met deze bigbicycles en zorgt dat de zaken in orde komen.

