Mijn Klacht:
Ik koop al jaren mijn wasmiddel van het merk Neutral i.v.m allergieen. De flessen waren altijd 1.4 liter voor circa 6.79 euro, nu zijn de flessen veranderd naar 1 liter inhoud, maar de oude prijs blijft gehandhaafd. Schande! Een halve liter minder voor de prijs van 1.4 liter. Klacht ingediend via Klantenservice, maar die lezen niet eens je vraag, je krijgt de meest domme antwoorden. Assistent bedrijfsleider in het filiaal kon er niets aan doen, en uitgepraat ben je. Je wordt gewoon genaaid( kan het niet anders verwoorden) door zowel winkelier als leverancier..
1 liter flessen? Prima, maar pas dan ook de prijs daarop aan.
Gewenste Oplossing:
Of een prijsaanpassing of de 1.4 liter flessen weer terug voor 6.79 euro. Dat laatste zal niet lukken, maar een prijsaanpassing is niet meer dan normaal, aangezien je ook minder inhoud krijgt.

