Klacht: Medewerkers

op 13 september 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vrijdag 13 september even een paar boodschappen doen bij AH BARNEVELD. Ik wil gaan afrekenen bij de zelf scan afdeling. Ik heb een paar artikelen gescand en ik.zie al een medewerkster achter me staan. Controle!! Zij moest artikelen scannen. Zei voir de rest niets en ik vroeg waar ben je mee bezig. Geen antwoord. 3 x gevraagd en geen antwoord. Ze heeft de artikelen allemaal gescand en zegf u kunt afrekenen. Ik was volgens haar een produkt vergeten. Totaal bedrag was hetzelfde!!! Kan je nagaan hoe iemand zich voelt??? Geen duidelijkheid!!! Loopt vetvolgensnaar de volgende klant en exact hetzelfde. Wat mij opvalt is dat er geen medewerker te vinden is in de winkrl als je wat wil vragen maar hier staan ze je ol te wachten. Ikbenxo klaaf met de AH in BARNEVRLD. Altijd een lege winkel of ee hele winkel staat vol pallats. Dit was nu ookweer het geval. Veel produkten niet op voorraad!!! Ik heb mijn ongenoegen nog bij de info gegeven maar ja….17 jaar geen ervaring. Zal ze een zorg zijn. Het is hier nog nooit zo slecht geweest als het laatste half jaar. Ik zei tegen de medewerker ik ga maar over naar de Jumbo. Dat was prima!!! Daar is tenminste een volle winkel met goedopgeleid personeel en voldoende kassa’s open. Ik hoop dat hier wat mee gedaan wirdt. We zijn al 35 jasr klant maar als dir zo door gaat is het klaar.

Parkeerautomaat werkt nooit goed. Dit verbeteren ook al is het jullie eigendom niet. Jullie klanten staan daar wel. Goed gevulde winkel. Vulploeg goed aansturen. Niet met allepallats tegelijk de winkel in. Goeie teamleiders. Volwassen mensen!!!!!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evandendikkenberg@gmail.com