Mijn Klacht:
Sinds een paar maanden staan er geen mandjes meer bij de ingang deze dien je zelf bij de kassa te halen. En nu wil men bij de zelf scan dat jij ook daar je mandje bij de uitgang zet. Men staat daar alleen of met zijn tweeën bij een deck te kijken en te wijzen waar jij je mandje naar toe moet brengen.
Ik vraag mij af of dit beleid is van AH of dat het personeel dit zelf verzind. Ik vind het uiterst irritant en denk zelf jullie worden ervoor betaald en is er geen service meer. Als je bij de kassa betaald laat je ook je mand achter bij de kassa
Gewenste Oplossing:
Als er weer mandjes bij binnenkomst zijn en dat bij de zelfscan het personeel het mandje op bergt i.p.v toe te kijken hoe de mensen dit doen.

