Klacht: Limited edition servies misleidende reclame

op 11 januari 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Netjes kaarten vol gestickerd om vervolgens te horen te krijgen: het was limited edition en daarom dus een opop actie. Nee dat is onzin: limited edition kan ook betekenen dat er speciaal voor deze actie de gehele actieperiode alleen voor de Albert Heijn deze borden gemaakt worden. Dat betekend niet hetzelfde als opop! Als het een opop actie betreft behoor je dat er duidelijk bij te vermelden. Schandalig als je weet ik veel hoeveel mensen achteraf moet teleurstellen omdat je misleidende reclame maakt. Ik vind dat daar iets tegenover moet staan!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de Albert Heijn erkent misleidende reclame te hebben gebruikt jegens hun klanten en naar deze klanten een tegemoetkoming doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OoLVoO