Mijn Klacht:
Er is altijd wel iets niet in de ah in dinteloord, heeeel vaak is er iets niet en niet een ding maar heb mee gemaakt dat er op vrijdag 5 artikelen niet waren. Deze week werd er reclamen gemaakt op facebook voor heinekenbier in de reclamen. Dus ik zaterdag naar de winkel wij hadden een feestje en ik moest 7 kratten hebben, ik kom in de winkel niet een krat te krijgen. Hoe is dit mogelijk dat je oo zaterdag geen bier kan krijgen. Ze ging kijken want de vracht was binnen en tot mijn verbazing geen heineken. Ik heb al vaak daar een klacht neer gelegd maar er word niks mee gedaan, met mij denken heel veel dinteloorders er zo over, er is maar een supermarkt dus ze hebben het alleen recht en hebben het lak aan de klanten. Dit kan echt niet ze moeten daar eens leren te bestellen en de klant met respect te behandelen want dat is ver te zoeken. IK denk er over om dit op facebook te zetten want dat word nl hier in dinteloord veel gedaan, goede reclame voor de winkel…
Gewenste Oplossing:
Doe er eens wat aan zou ik zeggen....


