Mijn Klacht:
Heden Vrijdag om ca. 10.45 uur was ik AH EudokiapleinRotterdam. Men was nog bezig om schappen te vullen. De wok groenten die ik wilde hebben, leeg. Zocht Bio boerenkool stamppot en hutspot, leeg. Vroeg aan iemand die daar vakken stond te vullen of dit er ook was, ging naar achteren en kwam terug met de mededeling, nee is er niet. Gezegd dat ik een klacht wilde indienen. Dhr. Schuur kwam met scanner, ja bio boerenkool was er en werd gehaald. Bio hutspot is uit het assortiment gehaald. Dat de schappen nog leeg waren op dit tijdstip kwam volgens dhr. Schuur dat de aanvoer laat binnen was. Volgens mij is de aanvoer altijd daar laat, want als ik rond die tijd boodschappen doe, zijn ze altijd aan het aanvullen. Ik had dus voor het weekend alle boodschappen willen doen, maar helaas niet mogelijk.
Gewenste Oplossing:
Ik heb al een aantal keren een klacht ingediend. Producten staan op de verkeerde plaats, dus de scanner zegt dat het product er is maar dat klopt dan niet, met gevolg dat het niet wordt besteld. Als daar geen garage was en andere winkels kwam ik daar nooit meer.

