Mijn Klacht:
bij de AH Karel de Groteplein in Deventer worden om 6.00 om de morgen de lege trolley,s en kratten op onder stellen al over de bestrating naar buiten gereden wat erg veel lawaai geeft en ons wakker houd .deze bedrijvigheid gaat de hele dag door tot wel 22.30 uur, ik ben blij met de AH zo vlak bij huis maar dit lawaai is te erg om niet te reageren en een klacht te melden.
Gewenste Oplossing:
mijn klacht zou verminderen indien er een overkapping zou komen voor het laad en los gedeelte en er een gladde bv geasfalteerde bestrating zou komen deze bestrating zou de klacht denk ik al aanzienlijk verminderen daar de trolleys niet over de losse bestrating meer hoeven te rollen wat de trilling van de trolleys minimaliseert .dus geen bestrating met losse stenen of tegels of oneffenheden is al een oplossing.
graag hoor ik van U en zie graag reactie tegemoet

