Mijn Klacht:
Geachte Heer Mevrouw,
Betreft AH Kauwgom
Mijn klacht betreft het volgende: ipv de kauwgom in een ordentelijk zakje te verpakken, is het nu verpakt in doordrukstrips..
Bij het doordrukken opent zich de achterkant en vallen er meerdere stukje kauwgom er tegelijk uit . Bovendien lijkt de smaak AH spearmint achteruitgegaan. Voor een A-merk ziet dit er niet uit.
Wat is de reden van deze verandering?
Mvg, Eric Veldhoff
Gewenste Oplossing:
graag smaak en verpakking verbeteren!

