Mijn Klacht:
Goedemiddag ..
Altijd hooi..stro en zaagsel verkocht opeens alles uit de schappen ..belachelijk…moet er zeker weer inkomen..albert heijn assen gaat erg snel achteruit ook veel lege schappen
Gewenste Oplossing:
Als alle schappen netjes gevuld zijn zoals het hoort..en meer variatie in konijnen enz

