Mijn Klacht:
De ah basic coffeefilters no. 4 zijn erg slecht. Ze zijn al stuk op de hoeken voordat ze in de filterhouder zitten. Alle koffie loopt zo ongefilterd in de pot.
Na twee keer de koffie weggegooid te hebben bedachten we er twee filters tegengesteld in te doen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van goedkope filterzakjes.
Goedkoop is duurkoop.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de kwaliteit van dit basic product wordt verbeterd of dat het product wordt verwijderd.


