Klacht: Koffiecups van Perla werken niet goed.

op 13 juli 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Bij tijd en wijle doen de Perla koffiecupjes het niet goed in het Nespresso apparaat. Terwijl deze cups het wel goed zouden moeten doen. Ik heb nu deze week 16 dozen a 22 cups gekocht omdat ze in de aanbieding waren. Twee maanden geleden heb ik ook een doos weg moeten gooien omdat het apparaat er geen gaatje in kon prikken, waardoor t water er niet doorheen kan lopen. Nu heb ik het bij twee dozen achter elkaar van 2 verschillende sterkten van de koffie(nr. 7 En nr. 5). Wat kan hier aangedaan worden. OP de verpakking van de Perla cups staat dat deze geschikt zijn voor een Nespresso apparaat. Ik heb ook gelezen, dat het apparaat ook defect kan raken hierdoor.

IK zou tevreden zijn, als de 16 dozen die ik heb aangeschaft, gewoon gebruikt zouden kunnen worden. IK weet nu nog niet of dat ook kan of dat deze allemaal haperen. De cupjes worden in elkaar gedrukt, zonder dat er een gaatje inkomt.
Als ik deze 16 dozen niet kan gebruiken, dan zou ik graag 16 vervangende dozen a 22 cups willen van een merk, die het met zekerheid wel doet.
Ik wil weer graag koffie kunnen drinken uit mijn Nespresso apparaat.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Zwaga