Klacht: Klantenservice biedt geen service

op 14 maart 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat mijn bestelde boodschappen NIET zijn geleverd werd mij een compensatie aangeboden. Deze heb ik echter nooit ontvangen en mijn 10 mailberichten hierover in de daaropvolgende 2 maanden zijn niet beantwoord. Tijdens een telefoongesprek met de klantenservice heb ik gevraagd naar de reden waarom de mails niet beantwoord zijn, was het antwoord: dat is privé (????)
De naam klantenSERVICE is hier niet op z’n plaats.
Advies: doe geen online boodschappen bij Albert Heijn.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden zodra Ah mij serieus neemt en mij de antwoorden geef op een aantal vragen die ik hen heb gesteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paulvanvree@gmail.com