Mijn Klacht:
Goede morgen , ik wordt er beetje moe van elke dag lig platic melkpakken gebruikte bonnen enz naarst mijn huis op de oprit Omdat mensen die bij jullie kopen achter zich neer gooien Zouden jullie meer zorg willen dragen voor de rommel die ik moet weg moet halen Zou u hier zorg voor willen dragen
Gewenste Oplossing:
Als elke dag naarst mijn huis een team het vuil opruimt

