Mijn Klacht:
Ik heb vanmiddag 2 broodjes bij de ah to-go gehaald op het station in Tilburg. Het waren sandwiches met geroosterde kip op bruin brood. Dit was echter oud, taai en droog brood wat ik erg teleurstellend vind aangezien het dure broodjes waren.
Gewenste Oplossing:
Ik zou een vergoeding willen aangezien ik niet terug kon met het product en het niet acceptabel is dat het oud brood was. Ik heb 5.40 betaald voor 2 pakketen met sandwiches die beide droog en oud waren.

