Mijn Klacht:
Ik vind dat de AH op de Savornin Lohmanplein erg achteruit gaat. Boodschappenkarretjes zijn nu toch echt wel eens aan vernieuwing toe, de liften zijn vaak stuk waardoor je niet met je volle boodschappenkar op het parkeerterrein kan komen, de schappen zijn niet goed gevuld, etenswaren zijn soms over de datum, vieze vloer en er worden teveel nieuwe stellages in het looppad geplaatst waardoor je bijna nergens met je karretje iemand kan passeren of er doorheen kan lopen terwijl de paden toch voor klanten zijn bedoeld die bij de schappen moeten kunnen. Kortom deze winkel verdient toch enige aandacht voor verbetering, neem eens een voorbeeld aan de AH in de Stede van Den Haag, wel een stuk kleiner maar alles ligt daar perfect bij m.n. de groentenafdeling !!!!
Gewenste Oplossing:
nvt

