Mijn Klacht:
LS
De omschrijving bij de aankopen (bovenste deel bon) en de kortingenbonussen (onderste deel van de bon) komen veelal niet overeen. Bovendien lijkt het dat bij de bonussen en kortingen zaken worden samengevat waardoor de verwarring nog groter wordt.
Sinds de invoering van de nieuwe lay-out van de kassabon, zit er in iedere bon minstens één fout . Ik snap niet dat klanten geen bon willen hebben.
Mvg JNM Heijer
Gewenste Oplossing:
Als er een duidelijke overeenkomst tussen aankopen en kortingen is.

