Klacht: Inpak

op 14 juli 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel al jaren elke week bij AH en de laatste tijd gaat er zovaak wat mis met de bezorging, produckten zitten niet bij mijn bestelling, het wordt zo ingepakt dat er produckten kapot aankomen.
Vanaf vandaag stop ik met bestellen, het geeft mij zo’n irritatie elke keer als mijn bestelling geleverd wordt moet ik alsnog zelf terug naar de winkel terwijl ik toch bezorkosten betaal.
Ook is het assortiment zo geworden dat de meest normale dingen niet meer te bestellen zijn maar jullie verkopen wel leesboeken in de webshop.
Na vele jaren bij jullie besteld te hebben stop ik er mee vanaf vandaag ( omdat er weer dingen ontbraken.
Hopelijk gaan jullie hier iets aan doen.

Mvg
karin Langeberg
0641671110

Gewenste Oplossing:

Als al mijn produckten die ik bestel ook werkelijk geleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Langeberg