Mijn Klacht:
Heb een erwtensoep pakket gekocht. De selderij moest fijngehakt worden, maar de selderij bestond uit twee miezerige, verflenste takjes selderij. Heel vervelend als je dan weer haasje repje terug kunt naar de winkel. Voor mij dus nooit meer een samengesteld soeppakket. Waardeloos!
Gewenste Oplossing:
Wat denkt u zelf , of is dit moeilijk te verzinnen?

