Mijn Klacht:
Ik had een doosje imodium in mijn jaszak wat ik bij kruidvat had gekocht ,de camera had aangegeven dat ik het doosje in mijn jaszak had gestopt ,daar zat hij ook ,en had dat bewust gedaan ,omdat ik het niet bij mijn volle boodschappen troley wou doen daar anders het doosje stuk kon gaan,stom van mij,dat ik het niet van te voren liet zien voor ik ah inging ,mijn rits waar het doosje in zat was open ,dus deed ik hem dicht ,wat volgens ah daar gestolen zou hebben,ik kwam daar elke dag ik ken het personeel ben meegenomen door de politie als een misdadiger ik heb er nachtmerries van het beheerst mijn hele leven ik heb nog nooit.wat gestolen ik ben er kapot van
Gewenste Oplossing:
Ik was tevreden totdat ik onterecht werd aangehouden op verdenking van diefstal


