Mijn Klacht:
ik koop iedere week zo ongeveer voor een week12 tot 14 broden
bij het filiaal in Lekkerkerk.Sinds een aantal weken komen
ons gezin nogal wat mensenharen tegen in het brood.
Dit is zo onsmakelijk.Hebben ze geen haarnetjes op tijdens het maken van dit brood.Ikzelf heb lang haar en dat houd ik de hele dag omhoog
opgestoken .Ik wilde dit even laten weten.
mevr.E.M.Kreuk-de Heer
Nic.Beetshof 92
2941 TM Lekkerkerk
0180663285
[email protected]
Gewenste Oplossing:
graag haarnetjes op tijdens het voorbereiden van het deeg van brood en/of baardnetjes want die zijn er


