Mijn Klacht:
Ik heb vanmorgen 2 x gerookte kipfilet gekocht met bonus korting zou de 1.12 euro per ons kosten. Op de verpakking stond echter als kiloprijs geen 11,20 euro aangegeven maat 11,99 euro. Jullie hebben me dus voor 0,11 euro 0,12 euro opgelicht. Ik zag zelfs een bonus kiloprijs van 12,74 euro staan. Wat zijn dit voor marktsluwe praktijken. Kunnen we deze in de toekomst nog meer verwachten?
Gewenste Oplossing:
Ophouden met deze marktsluwe praktijken.

