Mijn Klacht:
bij beide filialen in Zwijndrecht dragen de medewerkers geen handschoenen bij het vullen van de broodjes bakken en bij het verpakken van hele broden
ik heb er al een x iets over gezegd maar er is niets veranderd
ik vind dat ronduit smerig want waar hebben die handen allemaal aan en in gezeten!
ik koop geen brood meer bij de ah in ieder geval
Gewenste Oplossing:
als de medewerkers wel handschoenen gaan dragen bij het verwerken van het brood

