Mijn Klacht:
Mijn klacht gaat over het bezorgen. Nu word er heel leuk reclame gemaakt over het bezorgen van Albert Heijn. Nou hier bezorgen ze niet terwijl wij maar 6km van een winkel (Middelharnis) wonen. 1 dorp verder. Op ons dorp ( Stad aan t Haringvliet ) hebben wij geen winkels, maar hebben wel veel ouderen. Albert Heijn hierover gebeld en zouden er achteraan gaan want ze waren hiermee bezig werd verteld. Nu een jaar verder nooit geen bezorging mogelijk.
Gewenste Oplossing:
Eindelijk bezorging aan huis.


