Mijn Klacht:
ik heb een klacht over het bekend maken van het tijdstip wanneer ze voor de deur staan met mijn bestelling.
ik heb al meerdere malen achterelkaar gehad dat er niet of op de tijd voor mijn deur staan dan dat het bericht aangeeft.
Of er wordt helemaal geen bericht gestuurd.
ik heb aangevinkt dat ik altijd een bericht wil ontvangen wanneer er bezorgt wordt.
Het is zeer irritant dat men zich niet aan houdt of nog erger helemaal geen bericht stuurt.
Ik heb meerdere redenen hiervoor, en het lijkt me voor de bezorger ook niet fijn om voor een dichte deur te staan, of te wachten op mij om de boodschappen te kunnen pinnen.
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden wanneer ik tijdig een bericht krijg en de tijden ook nog kloppen.

