Mijn Klacht:
Net boodschappen binnen gekregen van ah.
Nu blijkt dat mijn verandering die ik had gegaan naar voor de helft is gelukt. Ok het hoofdkantoor weet niet hoe dat kan maar omdat hey grootste gedeelte vers is kan ik hey niet terug brengen. Ik kan wel opbouwt bestellen maar dat moei ik weer voor €50, bestellen een de daarbij komende bezorgkosten. Ik heb gezegd dat ik niet kan lopen een ik heel moeilijk loop met krukken en als ik nu naar de winkel moet dat ik ook nog eens een taxi niet gaan bestellen voor zowel heb als terug.
VerDer kon ze niets voor mij doen.
Ook zijn een producten stuk gegaan rijden transport een is dat spul in de andere versproducten gaan lopen. Nu moet ik alles dus schoonmaken www.houten dat hey nog wel dm paar dagen goed blijft anders kan ik dat dus ook gaan weggooien.
Ik kon wel schoonmaak kosten vergoed krijgen. Geen idee wat dat inhoud heeft ze ook niet verteld
Gewenste Oplossing:
Ik hoop dat ik als nog de juiste producten kan krijgen en dat hey omgeruild kan worden.
Alleen zou dat wel heel leuk zijn als dat voor morgen kan want dan heb ik een verjaardag

