Mijn Klacht:
ik had lege fleseen gebracht en flessen zijn van ah en die namen ze niet terug en kreeg ook geen statiegeld ze zeiden gooi maar weg dat vindt ik wel raar ik hoop dat u me kan helpen gr renate jonker
Gewenste Oplossing:
ik ben niet tevreden met ah hier hij is heel slecht en ook klant vreindelijk oo kniet tegen mensen ik ga er ook niet meer heen naar ah


