Klacht: Filiaal budel

op 29 juni 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Goede dag
Ik ben vanochtend naar de albertheijn in budel geweesd .
Heb mij boodschappen gedaan en zag dat de korting van de babyvoeding niet verekend was .
Mijn potjes waren aan volle prijs geteld en kwamen nu ipv 1.15 nu79 cent en ipv 99 cent 64 ivm uit het assortimen
Ik wordt door de cassiere verzocht naar de info balie te gaan .
Er kwam een oudere dame naar mij toe en ik vertelde haar over het prijsverschil en dat het er niet af was gegaan .
Waarop ze zonder mij uit te laten praten ik ga wel kijken grommelend de winkel in liep .
ik vertelde haar dat ik zelf ook een cassiere b ben aan de info balie van de albertheijn in overpelt belgie .
maar dan ik belgie ja belgie en nederland is wel niet hetzelfde.
gromde ze ik zei ik weer dat ze bij ons ook aan verminderde prijs staan.
waarop ze niks meer zei en mij wederom niet liet uitspreken .
ik zei haar dat ze wel een beetje klantvriendelijker mocht zijn ze reageerde er niet op .
Vervolgens kreeg ik 25 cent terug betaald waar ik nu zelf achteraf nu ik thuis ben gezien heb dat ik 1 .42 had moeten terug krijgen .
Dus tellen was ook al niet haar beste vak.
Maar goed ik klaag normaal nooit maar als collega vind ik wel dat er wel wat netter gehandeld mag worden .
in de albertheijn in budel.
ik zou mijn klanten nooit zo behandelen echt heel onaangenaam en ben niet eens juist terug betaald en ze heeft mijn bon gehouden .

Beetje vriendelijker zij tegen je klanten en zorgen dat je dan de klant ook juist terug betaald

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthia bischop