Mijn Klacht:
word geterroriseert met mails van a.h. heb verscheidene malen mijn afgemeld hiervoor.Helpt allemaal niet.Tja verbaast me niets als dat van uit India word gedaan(natuurlijk goedkoop,je moet tenslotte op de kleintjes letten)Kost me wel moeite om geen schuttingstaal of scheldwoorden te gebruiken)Hoop dat die terreur nu eindelijk stopt.10 mails gemiddeld op een dag is echt niet normaal.
Gewenste Oplossing:
dat die onzin stopt als ik me afmeld.

