Klacht: Dreft afwasmiddel

op 28 juni 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In uw folder van de komende week staat te lezen dat U Dreftafwasmiddel flacons in de aanbieding hebt en wel 2 flacons à 450 ml halen is 1 flacon à 2,99 euro betalen. Nu ben ik in de vanmiddag in de stad en wat zie ik bij Blokker? Dreftafwasmiddel flacons à 1,– euro inhoudende 3.83 ml. Dus ga even rekenen: 3 flacons van de Blokker met een inhoud van 3x383ml oftewel 1149 ml kosten bij hun dan ook maar 3,– euro terwijl bij jullie 2 flacons à 450 ml oftewel ook 900 ml 2.99 euro kosten.. Dus bij Blokker voor 1 eurocent meer krijg je er 249 ml meer voor terug.

Ik ben pas tevreden als ik hierover een juist antwoord krijg en niet zoals ik onlangs mijn opmerking bij jullie gemaakt had, in overleg met de bedrijfsleidster in het filiaal t Loon in Heerlen over de aanbiedingen van de Perla koffie waarop ik tot nu toe geen enkel antwoord heb mogen ontvangen.
Mijnheer/mevrouw word ik deze keer wederom zo door U geholpen, dan zal ik mij genoodzaakt voelen om uw manier van klantvriendelijkheid voor te leggen aan de consumentenbond, waarvan ik al meer dan 40 jaar lid ben.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Umberto-714