Mijn Klacht:
Ik heb net een schaaltje yoghurt willen eten maar daar bleek een vieze lange draad in te zitten die ik al half doorgeslikt had. Na t nodige kokhalzen kon ik de draad weer terug trekken. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb er foto’s van gemaakt voor als u deze wilt zien.
Gewenste Oplossing:
Op zijn minst een sorry en zeker een vergoeding in de vorm van een nieuw pak yoghurt half vol.

