Mijn Klacht:
Ik heb speciaal op de web site gekeken om te zien of de winkel al open was, na de verbouwing, en ja hoor, 4 maart, open van 8 tot 21 uur. Niet dus (als die mogelijkheid had bestaan zou ik een screen shot hebben bijgevoegd om te bewijzen wat er staat).
Dus ik rij naar Rijswijk, parkeer de auto, en zie vervolgens dat de winkel helemaal nog niet open is. Verspilde moeite, verspilde tijd, en verspilde parkeergelden. Is er niet iemand in de organisatie die de web site een beetje fatsoenlijk bijhoudt?
Gewenste Oplossing:
Als ik een oprecht excuus en het verspilde parkeergeld ontvang.

