Mijn Klacht:
Al jaren eten we graag een lekker ijsje altijd een corneto
van chatilly .De laatste aankoop voldoet niet meer aan de kwaliteit die we gewend zijn. Korrelig en geen lekkere roomsmaak!! Wat is er veranderd?
Gewenste Oplossing:
Niet tevreden

