Mijn Klacht:
Wij hebben laats chantilly ijs gekocht bij ze Albert Hein een doos van 16 ijsjes lekker dachten wij echter hebben wij acht van de zestien ijsjes waren zonder nootjes terwijl er super groot op de foto staat ijsjes met nootjes en het draait juist ook een beetje km de nootjes draait dit hebben we als eens eerder gehad en dat vinden we heel jammer want de echte ah basic cornetto ijsjes zijn niet lekker te romige
Gewenste Oplossing:
Graag zouden wij een chantilly ijsjes pak van 16 stuks krijgen met wel nootjes er op


