Mijn Klacht:
Beste,
Ik heb een volle kaart voor de campingbox. De boxen waren op en ze hebben gezegd dat ze opnieuw binnen kwamen. Ik ben in Beveren en Sint-NIklaas gaan kijken. Ik heb gisteren via messenger gevraagd of de boxen nog wel kwamen. Ze zouden geleverd zijn en ik kon er vandaag om gaan. Vandaag zijn er opnieuw geen boxen en in de winkel zeggen ze dat er geen meer geleverd worden en dat ik verkeerde info kreeg. Ik heb straks voor 20 euro benzine verreden en ik heb nog steeds geen box. Via messenger kreeg ik tot nog toe geen antwoord op deze klacht.
Gewenste Oplossing:
Als de beloofde box geleverd wordt in Sint-Niklaas (of een bon).


