Klacht: broodje met schroef

op 06 oktober 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zomer vorig jaar zat er een schroef in een kaasbroodje. dit gemeld bij albert heijn, fotoos op moeten sturen, schroef zelf op moeten sturen, het zou uitgezocht worden en ik zou het nog horen. anderhalf jaar later na herhaald vragen komt er geen antwoord. het broodje zelf is nog niet eens vergoed.

Gewenste Oplossing:

als er een fatsoenlijk antwoord komt van albert heijn en enige vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marian631