Mijn Klacht:
ik koop regelmatig ’s morgens een wit puntje met ei in de AH to Go op station Dordrecht. Ik probeer altijd een ‘goed’ broodje’ te zoeken met zowaar een heel ei erop… maar heel vaak is dat maar een half eitje dat in een propje middenin het broodje ligt. Soms is het ook een goed broodje met een heel ei. Ik betaal 1,80 voor zo’n broodje en meer dan de helft van de keren is het broodje ‘bedekt’ met minder dan een half ei. Eet degene die die broodjes maakt dan de rest van het ei op waar ik voor betaal? De puntjes met ei zijn echt slecht en eigenlijk ook veel te duur gezien het feit dat er meestal minder dan een half ei op zit…
Gewenste Oplossing:
Verkoop een broodje dat wel fatsoenlijk belegd is. Vorige week absoluut dieptepunt: een wit puntje met vier kleine plakjes ei (nog niet eens de helft van een ei... en wie heeft de rest opgegeten?) En daar moet ik 1,80 voor betalen? Je reinste afzetterij.

