Mijn Klacht:
in het kipgehakt van 300 gram hebben wij veel botsplintersharde stukken aangetroffen.
Wij hebben 2 pakken a 300 gram kipgehakt gekocht op 8 mei 2019 voor het maken van saus voor de macaroni.
Dit heeft onze eetlust bedorven.
Gewenste Oplossing:
graag met een passende oplossing komen en voorkomen dat andere consumenten dit ook aantreffen

