Mijn Klacht:
Ik heb een jaarabonnement voor het leveren van dr de boodschappen. Echter bij het kiezen van een tijdsbestek wanneer de boodschappen geleverd moeten worden is nooit haalbaar voor de AH bezorgers. Ze zijn altijd vertraagd waardoor ik genoodzaakt ben mijn afspraken altijd te moeten verzetten en noodgedwongen thuis moet zitten.
Ik ben hier niet content mee en ik vind het een waardeloze klantenservice. Ik kan net zo goed zelf mijn boodschappen doen!!!
Wil van het abonnement af!!!
Gewenste Oplossing:
Compensatie van mijn jaarabonnement die ik heb afgesloten voor het bezorgen van de boodschappen.


