Mijn Klacht:
Ik heb wel vaker en in meerdere ah gehad dat ik met mijn bonuskaart klaarsta en dat de medewerkers zelf al een bonuskaart hebben gescand. Wanneer ik voorstel dat ik liever wil dat mijn pas word gescand weigeren ze en doen ze alsof ik mij aanstel. Dit gebeurd in de ah van de Molukkenstraat en de overtoom. Is er een mogelijkheid dat ah dit aan de medewerkers doorgeeft. Ik zal vast niet de enige zijn.
Gewenste Oplossing:
Bij de zelfscan maar ik heb soms dat ik met contant geld moet afrekenen

