Mijn Klacht:
Sinds de bonusfolder niet meer door de post wordt bezorgd, ontvang ik de folder niet meer. Er is aangekondigd dat deze in de reclamemap zou zitten, maar dat is niet zo.
Ik ontving altijd op zondag een reclamemap en op dinsdagwoensdag een andere. Die laatste krijg ik ook al een paar weken niet meer.
Gewenste Oplossing:
Als de bonusfolder op zondag in de reclamemap wordt bezorgd.

