Mijn Klacht:
Ik kocht 2 pakken perla omdat deze in de bonus is ( 1 gratis) werd niet als zodanig aangeslagen. Ik zag het ,dus het is uiteindelijk goed gekomen. Dit gebeurt mij zeker elke maand wel een of twee keer. personeel doet er nogal laconiek over ( ze kunnen er ook niks aan doen) maar ik denk dat Albert heijn hier dik aan verdient. mensen die er 2 i.pv. 1 nemen omdat artikel in bonus is en vervolgens , als ze niet opletten er 2 afrekenen.
Het gebeurt niet alleen bij dit filiaal( spaarndammerbuurt), Amsterdam,maar ook bij andere
Gewenste Oplossing:
zie hierboven

