Mijn Klacht:
Blij! De perla koffie capsules in de bonus, lungo gepakt en even controleren. Ja er staat caps maar geen actieprijs. Gevraagd aan tl. Alles klopt maar er wordt wrs bedoeld cupjes?!?! Maar de capsules eh cupjes van ah voor Nespresso doen wel mee.
De tl geeft me gelijk, maakt een foto en zegt het door te sturen.
Dus ik heb gelijk, maar krijg de korting niet. Kunnen jullie me wel helpen
Gewenste Oplossing:
Als ik de korting krijg, om zo fijn weer aan te vullen. En eigenlijk alle klanten voor deze capsules deze week

