Mijn Klacht:
Afgelopen week heb ik uitgebreid boodschappen gedaan bij de Albert Heijn te Rijnstraat 33 in Amsterdam. Dit heeft mij ruim 80 euro gekost. Nu woon ik zelf in Lelystad. Eenmaal thuis aangekomen merkte ik op dat de geen enkel Bonusartikel was verrekend. De volgende werkdag heb ik gebeld met de klantenservice van AH om te vragen of ik het te veel betaalde bedrag alsnog teruggestort kon krijgen. Zij gaven mij aan dat dat niet mogelijk was. En ik moest zelf maar uitzoeken of ik dan het bedrag terug kon krijgen via Amsterdam of anders Lelystad. Kortom ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Het gaat mij niet om die 10 euro, maar principieel had ik verwacht dat Albert Heijn wel professioneler en klantvriendelijker om zou gaan met klanten.
Gewenste Oplossing:
Te veel betaald bedrag verrekenen.

