Mijn Klacht:
Vandaag was er bonus op gebak bij AH.
Ik nam een doosje tompoezen mee, lekker, even wat bij de koffie vanavond!
Bij het afrekenen ging er niets van de prijs af, waarop ik uitleg vroeg. Dit, nadat ik afgerekend had en het bonnetje bekeek. Ik vraag altijd om een bonnetje, want het gebeurt vaak dat het bedrag niet klopt.
De kassière ging kijken bij de gebaksafdeling , maar wist niet hoe het zat met de bonusactie…
Zij droeg me keurig over naar een andere medewerker, die het ook niet wist, maar navraag zou doen bij zijn leiding gevende. Hij kwam uiteindelijk terug met een folder, waar in stond dat een 2e gebaksartikel voor de helft van de prijs was. Ik stelde de vraag; hoe het nu op te lossen, waarop ik te horen kreeg dat ik om voor de bonus in aanmerking te komen nog een doosje gebak zou moeten nemen. Ik vroeg naar de leiding gevende en legde de situatie uit. Hij zei hetzelfde, waarop ik aangaf dat ik geen 2e doosje gebak hoefde en dat ik een attente reactie vanuit Albert Heijn verwachtte. Immers, er stond niets aangegeven bij het gebak, ik moest er zelf achter komen dat er geen bonus van het artikel afgegaan was en ik heb veel te lang op een medewerker moeten wachten. De leidinggevende, van Slooten, gaf aan dat ik of een doosje er bij kon kopen of geld terug kon krijgen. Ik heb aangegeven dat hij nu met een ontevreden klant te maken had, wat hij anders op zou kunnen lossen.
Gewenste Oplossing:
Jullie mogen zelf bedenken wat je hier mee wilt...

