Mijn Klacht:
Deze week is de Cadis Pinot Grigio in de aanbieding. Op woensdag heb ik een doos besteld, elke dag werd me verteld dat ze deze weer opnieuw zouden bestellen. Vandaag 19-10 werd me gezegd dat het product niet meer geleverd kon worden. Terwijl het online nog wel besteld kan worden. Slappe excuses werden aangevoerd, ook werd er geen tegemoetkoming of tegoedbon toegezegd. Ik vind dit een slechte service van de AH winkel in Nijverdal. Mijn vraag is wat is de gang van zaken als een bonus aanbieding niet geleverd kan worden.
Gewenste Oplossing:
Als ik een tegoedbon krijg of een andere doos wijn uit mag zieken voor dezelfde prijs.


