Mijn Klacht:
Ik vind het erg belangrijk dat de kippen het goed hebben vandaar dat ik ook eieren koop met code 0. Hier betaal je ook veel voor maar dat is mij het waard. Nu heb ik er 10 gekocht en tijdens het koken van 4 eieren knapten er 3 kapot waardoor ik deze niet kon eten. Hier baalde ik erg goed van aangezien ik hier ook de prijs voor betaal.
Gewenste Oplossing:
Dat de eieren heel blijven zodat ik deze heerlijk van kan genieten.

