Mijn Klacht:
AH, Wij balen ontzettend! We laten wekelijks boodschappen bezorgen in Utrecht. Zeker de helft van de keren lukt het jullie niet dit te doen in het afgesproken tijdslot. Vandaag zouden de boodschappen bv. tussen 8 en 10 komen en de inschatting is nu 11:45 uur. Onze plannen op de zaterdag worden zo in de war geschopt. Dit kan eenmaal gebeuren, maar niet zo vaak! Ik krijg telkens excuses van de klantenservice, maar dit lost niets op. Ik heb meerdere keren gevraagd om contact met iemand die hierover gaat, maar dat blijkt onmogelijk.
Gewenste Oplossing:
Wij willen een structurele oplossing, en z.s.m. contact hierover met iemand die hier afspraken over kan maken. Tot dan toe zou ik nieuwe klanten afraden in zee te gaan met de AH bezorging. Wij staan al op de wachtlijst bij Picknick.

