Mijn Klacht:
De bezorger van AH parkeert zijn bestelbus midden op de straat, dit terwijl er voldoende parkeergelegenheid in de straat is.
Ik kwam aanrijden zie de bus staan en dacht nou die is toch zo weer weg. Helaas duurde het zeker een halfuur voor dat de bezorgers terug waren, dat terwijl de bus onbemand midden op straat geparkeerd stond.
U begrijpt dan wel dat mijn geduld op een gegeven moment op was.
Een ander auto die ook kwam aanrijden ging via de stoep de bestelbus voorbij. Toen een van de bezorgers aan kwam lopen, toeterde ik om aan te geven dat het zo niet echt handig is. Ik heb ook aangegeven dat ze misschien voortaan maar gewoon moeten inparkeren als het zolang duurt. Hij reageerde hierop erg onbeschoft en met de mededeling dat hij niet van plan was door mijn getoeter harder te gaan werken en gaf aan dat ik net als de andere auto maar via de stoep de bestelbus voorbij moet.
De bestuurder bleef zeker nog 5 minuten staan voordat hij weg reed.
Ik zou graag zien dat de bezorgers op hun gedrag worden aangesproken en dat ze voortaan maar gewoon moeten inparkeren.
Het voorval vondt plaats op 20 april 2019 in Amersfoort op de Louisapolder, bestelbus met kentekennummer V469 KP.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag dat de bezorgers op hun gedrag worden aangesproken en voortaan maar gewoon moeten inparkeren.

