Mijn Klacht:
Ik heb de bezorger gemist door ziekte, er wordt gemeld dat ik 24u voor de bezorging geen wijzigingen meer kan aanbrengen. Heel verwarrend als je via de klantenservice hoort dat je wel kan bellen. Ik moest vandaag bij mijn bestelling een boete betalen van €50. Je wordt zonder enige waarschuwing zomaar overdondert aan de deur. Ik ben student en vind €50 boete heel erg veel, op een bestelling van plus minus €80. De reden hiervoor is dat het allemaal weggegooid moet worden? Mij is niet de mogelijkheid gegeven om het alsnog in de winkel op te halen, dus AH gooit liever potten, blikken weg die houdbaar zijn tot na 2020 liever weg met een uitgeschreven boete, dan de producten alsnog aan te bieden aan de klant. Ik vind het allemaal heel achterbaks, ik ben natuurlijk akkoord gegaan met deze voorwaarden (alsof iemand deze 50 pagina tellende voorwaarde leest). Maar het had op een betere manier opgelost kunnen worden bij deze winkel waar je al meer betaald door de betere service, niet dus. Heel teleurstellend. Ik ga ook geen boodschappen meer doen bij een winkel die eten liever weggooit dan het toch bij de klant te krijgen. Heel jammer!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld terug, wat op een ongelofelijk achterbakse manier van mij afgesnoept is.

